Maternity pillow 'penyelamat aku' !


Adegan sebelum-sebelum ini yang kerap berlaku ! Dan baru baru ini , terasa kaki Zahra pun berada dihujung bibir aku... Ini adalah di luar imaginasi aku ketika bujang dahulu ! Tak sangka , rupanya inilah yang aku perlu hadapi bila dah punya anak yang ramai ! 

Boleh tahan gak la tendangan maut si Qhaliff ni...


Maternity pillow yang aku beri pada wife , diguna dengan sebaiknya oleh Qhaliff ! Dan tak sangka , dari awal malam dia tidur hingga jam 10 pagi , dia tak sedar langsung ! Nyenyak sungguh laa dia tidur atas pillow yang ditempah khas ni ! Aku test tidur gak.. memang sedap sungguh ! Hahahaha... patut lena mamat ni tidur ! 



Nampak gaya , aku nak kena tempah bantal lagi untuk Zahra dan jugak adik Zahra nanti.. huhu ..

Untuk menempah maternity pillow , sila ke :

FaceBook Page : Durrani's Collections
InstaGram :  Nursya38

6 ulasan:

  1. kalau kena flying kick juga lepas pakai tilam tu, tak tau nak kata apa... bertabahlah aben... hehehehe...

    BalasPadam
  2. nak beli bagi dekat suami pakai la..kesian dia penat kerja...sakit habis pingang2

    BalasPadam
  3. Boleh diorder ni.. Wife pon dah masuk trimester 2 dah.

    BalasPadam
  4. Mesti selesa tu yang lena sangat...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009