Projek Kembara KBBA9 2016 seterusnya..

by - Rabu, Februari 24, 2016

LEGOLAND !! Weeeeee.... Hehehe.. Cerita pasal Taman Negara belum lagi abis pon tapi aku nak skip sekejap.. Penat belum abis lagi. Terlalu seronok hingga abis banyak tenaga namun dalam seronok tu , kena beringat juga... haaa.. kan kan

Sebenarnya projek Legoland ni tak la ramai macam yang Taman Negara tu tapi ada la berbelas blogger yang gi gak termasuk keluarga memasing.. Huhuh... Dan ada aktiviti yang disediakan oleh pihak Legoland.. Aku pun akan turun juga. Tak pernah dapat pusing sampai abis di sini.. huhuh.. 

2 hari di sana dan kemudian , akan ke destinasi lain serta projek projek mega yang lain.. dah dalam perancangan ! Alhamdulillah.. ramai buka mata dah akan kewujudan Kelab Blogger Ben Ashaari ni. Yang penting , blogger blogger picisan yang dipandang rendah sebelum ni , berjaya buktikan mereka juga setanding dengan blogger yang berlagak diva ni ! Huhhhh... 

InshaAllah , sebelum Ramadhan , aku nak settlekan lagi beberapa Kembara. Kalau ada di antara korang berminat nak jadi penaja utama , sila email aku di BenAshaari@yahoo.com . 

Terima kasihh ! 

You May Also Like

9 comments

  1. yeahhhhh....!!! alahmdulillah...tercapai impian nak bawak keluarga kesana atas tiket blogger....love kbba

    BalasPadam
  2. jumpa kat sana...horey ! tak sabar tunggu family day kbba lak..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...semakin murah rezeki...syukur...syukur...syukur..

    BalasPadam
  4. Teringin sangat nak ikut...tapi tak boleh sebab terpaksa kerja. Have fun geng KBBA!

    BalasPadam
  5. Eh. Macam lama plak tak g kat blog ben . Nampak tajuk entry ni buat gatei yaya nak klik plak. Yang penting, memang tak sabar nak g legoland tu..woohooo !!!

    BalasPadam
  6. bestnya..kami pun akan kesana juga insya allah...anak2 dah tak sabar nak pergi... ^_^

    BalasPadam