Projek mega Kelab Blogger Ben Ashaari 2016 - BEN ASHAARI

Projek mega Kelab Blogger Ben Ashaari 2016

Ni adalah permulaan kepada projek projek yang lain.. InshaAllah ! Segala impian aku dan angan angan aku sejak awal berblog , tercapai sedikit demi sedikit.. berkat hasil kerjasama sepasukan ! Bangga aku melihat mereka telah punya persefahaman yang jitu ! Bukan mudah tapi perlu ketegasan dan kesungguhan !


Alhamdulillah... InshaAllah , malam ni seramai 36 blogger bertolak ke Taman Negara bersama sama krew RTM dan juga beberapa orang lagi media yang bakal berada di sana juga nanti.. Fuhh , tak sangka aku ! Maklumlah , sapa pandang blogger kan ? Orang nampak blogger belah hiburan dan politik jer.. Selebihnya , mereka tak nampak peranan blogger terhadap masyarakat dan negara.. 

Sekurang-kurangnya , ramai dah buka mata.. Blogger punya  aura tersendiri untuk membawa imej positif. InshaAllah.. 

Terima kasih kepada para penaja yang sudi menaja kami kali ni. InshaAllah , jika ada di kalangan korang sudi nak menaja kami untuk projek mega yang akan datang , boleh hubungi saya di benashaari@yahoo.com .. Heee.. 

Doakan semoga urusan kami dipermudahkan Allah.


7 ulasan:

  1. Alhamdulillah hari yang ditunggu2 tiba jua juga.

    Sy sgt teruja :)

    BalasPadam
  2. Bestnya! Rugi tak dapat ikut. Moga semua kawan kawan yg pergi akan have fun & pergi & pulang dgn selamat, Amin...

    BalasPadam
  3. All the best. I wish everybody will enjoy themselves there and take care to my uncle Aznan or blogger alam pauh. :)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.