Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 19 Februari 2016

Projek mega Kelab Blogger Ben Ashaari 2016

Ni adalah permulaan kepada projek projek yang lain.. InshaAllah ! Segala impian aku dan angan angan aku sejak awal berblog , tercapai sedikit demi sedikit.. berkat hasil kerjasama sepasukan ! Bangga aku melihat mereka telah punya persefahaman yang jitu ! Bukan mudah tapi perlu ketegasan dan kesungguhan !


Alhamdulillah... InshaAllah , malam ni seramai 36 blogger bertolak ke Taman Negara bersama sama krew RTM dan juga beberapa orang lagi media yang bakal berada di sana juga nanti.. Fuhh , tak sangka aku ! Maklumlah , sapa pandang blogger kan ? Orang nampak blogger belah hiburan dan politik jer.. Selebihnya , mereka tak nampak peranan blogger terhadap masyarakat dan negara.. 

Sekurang-kurangnya , ramai dah buka mata.. Blogger punya  aura tersendiri untuk membawa imej positif. InshaAllah.. 

Terima kasih kepada para penaja yang sudi menaja kami kali ni. InshaAllah , jika ada di kalangan korang sudi nak menaja kami untuk projek mega yang akan datang , boleh hubungi saya di benashaari@yahoo.com .. Heee.. 

Doakan semoga urusan kami dipermudahkan Allah.


7 komen :

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah hari yang ditunggu2 tiba jua juga.

Sy sgt teruja :)

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

syoknyaaaaaaaaaaaaaaaaa

Permatabiru berkata... [Reply to comment]

tahniah KBBA

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Bestnya! Rugi tak dapat ikut. Moga semua kawan kawan yg pergi akan have fun & pergi & pulang dgn selamat, Amin...

MG schmidt berkata... [Reply to comment]

syoknyaaaaa ! :)

fatinzabidi berkata... [Reply to comment]

All the best. I wish everybody will enjoy themselves there and take care to my uncle Aznan or blogger alam pauh. :)

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

all the best tuan and team

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI