Rahim lemah..

by - Sabtu, Februari 06, 2016

Bukan Rahim SepahTu , tu laaaa... Aiyokkkk... Wife aku kan mengandung.. Dan kelmarin , ada keluar darah skit.. Dan hari ni , gi check doktor.. Doktor kata rahim dia tak kuat.. Kena banyak rehat ! Tak boleh buat kerja apa apa pun.. Kena baring jerrrrr.. baringg jeee tauuu ! Fuhhh... Aku kena amik alih laa kerja rumah pasni ! 

Sebenarnya , dari Qhaliff dulu memang doktor dok nasihat banyakkan berehat. Tak leh jalan jauh dan tak leh buat kerja berat ! Angkat barang pon tak leehhh ! Haaaa.. Dan masa tu , jumpa Dr. Hamid Arshat... dia bagi macam macam ubat  untuk di makan dan alhamdulillah.. cukup 9 bulan. Dan begitu juga dengan Zahra.. sama jer.. 



Hurm... nampaknya cuti panjang ni , duduk rumah je la.. Seperti sebelum sebelum ni , memang nganga je di rumah !! Dan aku... hurmm... kena banyakkan bersabar melayan karenah wife dan anak anak.. Huhuuh.. Cabaran wooo...

Hurmm... 

You May Also Like

7 comments

  1. Allah takkan beri ujian yg kita x boleh hadap. Keep strong wife n aben.

    BalasPadam
  2. berkhidmat utk isteri pula...
    besar pahalanya tu...
    isteri pun makin sayang!!!

    BalasPadam
  3. Moga dipermudahkan Semuanya... Dan Abg Ben, keep strong!

    BalasPadam
  4. gitulah bila suami sepenuh masa kan.. untung isteri.. hehe..

    ok.. nak kongsi petua dan amalan sikit untuk kuatkan rahim...

    amalkan surah al-Insyirah, baca dan urut perlahan-lahan ke atas dan niatkan untuk kuatkan rahim dan perlindungan untuk baby shingga melahirkan... amalan suami dan juga isteri... moga bermanfaat.

    BalasPadam