Tahniah KLCC!!

Secara jujurnya aku dah malas nak g shopping mall di KL ni kalau guna stroller. Kalau tak guna,  aku rajin laa..hehehe.. 

Kenapa?? Perasan tak ada satu tiang  kat tengah tengah sebelum nak naik ekslator?  Tu tandanya JANGAN GUNA STROLLER!  Haaaaa.. Sila guna lif! Dan bila kita g kat lif, tu diaaaaaa... Punya ramai org muda yang sihat sejahtera turut menunggu.. Nak tak nak,  kita yang guna stroller dan dukung anak ni kena tunggu!! 

Dan gambar yg diambil tanpa kebenaran dr FB Saidila Abdul Rahman ni membuktikan yg KLCC dah prihatin!!! Tahniahhh.. Pasni KLCC akan kembali menjadi shopping mall feveret aku selepas ALAMANDA.

Harapnya shopping mall yg lain di KL ni akan turut sama prihatin..Dan buat org muda yg berdating tu,  jgn la guna lif..tak feel laaa guna lif..  Guna ekslator.. Baru nampak machoooo! 

2 ulasan:

  1. Wow, ada feveret mall... akak p pasar malam n uptown je,.. almaklum zaman inflasi..

    BalasPadam
  2. Sejak ada anak, baru perasan fungsi tiang kt tgh2 escalator tu. Kesian juga tgk parents yang bawak stroller ni gigih cari lif yang kosong dan tak tersorok.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI