Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 22 Februari 2016

Terlalu banyak cerita hendak diceritakan !


Tercapai hajat ! Cita cita terlaksana !! Terbukti segala apa yang aku impikan , menjadi kenyataan sedikit demi sedikit dan yang pastinya . mereka semua gembira bergelar blogger ! Bukanlah sesuatu yang mudah tetapi mereka berjaya buktikan... 

Taman negara menjadi saksi kegemilangan mereka.. Walaupun mereka sebenarnya dah lama pon berjaya tetapi ini adalah salah satu batu loncatan untuk mereka kembangkan hobi dan minat mereka..termasuk aku ! 







Tahukah korang yang kami ini saling tidak mengenali dan sekadar berbual di group whatsapp tetapi bila berjumpa... semua seperti dah kenal bertahun lamanya ! Segala pangkat dan kerjaya ditolak ke tepi dan hadir sebagai rakan blogger... Yer , terlalu banyak cerita nak diceritakan lagi nanti ! Hehehe.. Tunggu aku sampai di rumah , dan aku akan kongsikan segala pengalaman aku bersama rakan rakan lain di sana..  

Terbaik !! Esok , satu lagi kejayaan Kelab Blogger Ben Ashaari akan terukir... 

10 komen :

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Bestnyaaaaa

Delimasari berkata... [Reply to comment]

tahniah BEN

Yatie Owner berkata... [Reply to comment]

bestnya tengok :)
PG hanya mampu tengok :D

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

Bertabahlah kawan2 kbba yang tak pergi sana, kemudian baca kisah korang kat blog..pejam mata sebelah..huwaaaaaaaa...

beben... baju tu cantik la.. tak ada lebihan saiz XS ke?? kikikiiiii

Haffizul Iskandar berkata... [Reply to comment]

wahh!!! bestnya kalau dapat join!! bestnya!!

Nurul Huda berkata... [Reply to comment]

Mengembara bersama rakan-rakan whatsapp dan blogger. Meriah di whatsapp dan sama meriah juga di luar memang suatu yang menarik. Menarik sebab persahabatan itu telah berjaya biar pun belum bersua muka. Tahniah!

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah syukur...tahniah KBBA...moga terus mara mengorak langkah...

Yana MIB berkata... [Reply to comment]

tahniahhhh kbba! ^_^

Sheila Adziz berkata... [Reply to comment]

Allhamdulillah... bestnya Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya Jami'...

Tasha Aqisha berkata... [Reply to comment]

tahniah kbba

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI