Terlalu banyak cerita hendak diceritakan !


Tercapai hajat ! Cita cita terlaksana !! Terbukti segala apa yang aku impikan , menjadi kenyataan sedikit demi sedikit dan yang pastinya . mereka semua gembira bergelar blogger ! Bukanlah sesuatu yang mudah tetapi mereka berjaya buktikan... 

Taman negara menjadi saksi kegemilangan mereka.. Walaupun mereka sebenarnya dah lama pon berjaya tetapi ini adalah salah satu batu loncatan untuk mereka kembangkan hobi dan minat mereka..termasuk aku ! 







Tahukah korang yang kami ini saling tidak mengenali dan sekadar berbual di group whatsapp tetapi bila berjumpa... semua seperti dah kenal bertahun lamanya ! Segala pangkat dan kerjaya ditolak ke tepi dan hadir sebagai rakan blogger... Yer , terlalu banyak cerita nak diceritakan lagi nanti ! Hehehe.. Tunggu aku sampai di rumah , dan aku akan kongsikan segala pengalaman aku bersama rakan rakan lain di sana..  

Terbaik !! Esok , satu lagi kejayaan Kelab Blogger Ben Ashaari akan terukir... 

10 ulasan:

  1. bestnya tengok :)
    PG hanya mampu tengok :D

    BalasPadam
  2. Bertabahlah kawan2 kbba yang tak pergi sana, kemudian baca kisah korang kat blog..pejam mata sebelah..huwaaaaaaaa...

    beben... baju tu cantik la.. tak ada lebihan saiz XS ke?? kikikiiiii

    BalasPadam
  3. wahh!!! bestnya kalau dapat join!! bestnya!!

    BalasPadam
  4. Mengembara bersama rakan-rakan whatsapp dan blogger. Meriah di whatsapp dan sama meriah juga di luar memang suatu yang menarik. Menarik sebab persahabatan itu telah berjaya biar pun belum bersua muka. Tahniah!

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah syukur...tahniah KBBA...moga terus mara mengorak langkah...

    BalasPadam
  6. Allhamdulillah... bestnya Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya Jami'...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009