Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 27 Mac 2016

Akhirnya , dia berenti membebel !

 

“ Bang , petang nanti gi Ikea eh ? 

Aku , ok jerr… Sementara ada duit skit.. Dan dia nak beli apa apa keperluan untuk rumah , ni masanya.. Bajet tak lebih RM100 ! Haaaa.. nak beli apa di Ikea dengan bajet banyak tu ??? Hahahaa..

Setelah 2 jam di Ikea… maka balik ke rumah ! Sampai di rumah.. dia memunggah barang dan aku pengsan ! Bukan sebab penat tapi sebab kesengal lutut membuatkan aku rasa terseksa ketika berjalan !

Dan dalam diam.. dia membeli sesuatu yang aku tak terfikir ! Dan ini membuatkan aku tidak lagi dibebel ketika membasuh pinggan !

image

Kalau tidakk…

“ Bang , berapa kali la nak cakap.. baki makanan terutama nasi tu , jangan buang dalam sinki. Sumbat nanti , abang gak susah ! Haaa.. “

Dan adanya penapis besar gitu.. aku selamat .. untuk kali ni !

6 komen :

timm bill berkata... [Reply to comment]

hai lah, nama je dduk area cheras tu..ikea pun xda msa nk singgah lgi..haha!

Normi Nieza berkata... [Reply to comment]

terbaik..:)

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Tak pernah tau ada benda ni dijual... Hehehehe...

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

boleh bg cadangan ni..

Ruzana Ibs berkata... [Reply to comment]

Besaq betoi penapis.. banyak bemda boleh tapis tu!!! ;D

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

pm harga haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI