Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 26 Mac 2016

Anak dara oh , anak dara !

 

image

Bapak jugak yang ajar anak buat duckface ni ! Heeehe.. Dulu orang kata , nanti akan bawak ke besar.. Seperti yang korang tau , Qhalfif dulu lagi kuat duckface dia tapi bila dah masuk 4 tahun , dia tenang jer.. Takde la pulak dok buat jer.. huhu..

Zahra.. Dah nak cecah 2 tahun.. Fuh , memang mencabar laaa membesarkan dia ! Apa saja abang dia pegang dan buat , itu jugak dia nak ! Meniru , memang pantas ! Pening gak aku tengok Zahra ni.. Pening sebab dia kuat provoke abang dia , Qhaliff Iman ! Pastu bising laaa..

Adik dia , aku tak tau lagi jantina. Tapi nampaknya macam perempuan jer.. Aku tak kisah la laki ke perempuan.. yang penting , sihat ! Kan ? Huhuhuh..

Perempuan kalu ? Hahahahaha… Zahra ada kawan laa dan Qhaliff , tercari kawan ! Jangan bila dah besar nanti , main masak masak atau main kawin kawin , dahhhh !

4 komen :

Rabiatul Adawiyah berkata... [Reply to comment]

Haha. Comel je! :D

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hihi...nampaknya qhaliff kena gandakan kesabarannya 400 kali ganda...

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Anak dara dah besar dah

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Alolo comey anak dara nie..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI