Anak dara oh , anak dara !

 

image

Bapak jugak yang ajar anak buat duckface ni ! Heeehe.. Dulu orang kata , nanti akan bawak ke besar.. Seperti yang korang tau , Qhalfif dulu lagi kuat duckface dia tapi bila dah masuk 4 tahun , dia tenang jer.. Takde la pulak dok buat jer.. huhu..

Zahra.. Dah nak cecah 2 tahun.. Fuh , memang mencabar laaa membesarkan dia ! Apa saja abang dia pegang dan buat , itu jugak dia nak ! Meniru , memang pantas ! Pening gak aku tengok Zahra ni.. Pening sebab dia kuat provoke abang dia , Qhaliff Iman ! Pastu bising laaa..

Adik dia , aku tak tau lagi jantina. Tapi nampaknya macam perempuan jer.. Aku tak kisah la laki ke perempuan.. yang penting , sihat ! Kan ? Huhuhuh..

Perempuan kalu ? Hahahahaha… Zahra ada kawan laa dan Qhaliff , tercari kawan ! Jangan bila dah besar nanti , main masak masak atau main kawin kawin , dahhhh !

4 ulasan:

  1. Hihi...nampaknya qhaliff kena gandakan kesabarannya 400 kali ganda...

    BalasPadam
  2. Alolo comey anak dara nie..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009