Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 21 Mac 2016

Bapak yang buat , anak yang kena !

 

Hehehe.. abis abis ! Stress tengok bila rail langsir ni jatuh ! Mula mula jatuh sebab aku tertarik.. Kemudian semakin parah , Zahra yang tarik..

Dan akhirnya.. Zassssss.. jatuhhhhh !

“ Zahraaaa.. sapa kasi jatuhhh ? “

“ Araaaa..”

“ Sapaaa ??? “

“ Araaaaa..”

Tanya aku.. Zahra jawab.. Sian dia.. hehehehe..

image

Macam nak mintak suruh tukar langsir baru je sekaligus ! Huhhhhhh.. Maklumlah , sejak pindah umah ni , tak tukar tukar lagi.. Mahal kottt nak tukar baru semua.. ARi tu buat pon dekat RM3K ! Huhhhhh.. zaman ekonomi meleset ni kena berjimat cermat..

Nanti mintak kawan datang tolong tengokkan.. Sakit mata tengok !

2 komen :

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

pandai zahra coverline untuk daddy.... good girl... hehehee

Ar Eirza Japar berkata... [Reply to comment]

mahalnye...huhuhu...mak sy amik upah jahit langsir..tak penah la mahal camtu kalau satu rumah pun..hihiihi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI