Bapak yang buat , anak yang kena !

 

Hehehe.. abis abis ! Stress tengok bila rail langsir ni jatuh ! Mula mula jatuh sebab aku tertarik.. Kemudian semakin parah , Zahra yang tarik..

Dan akhirnya.. Zassssss.. jatuhhhhh !

“ Zahraaaa.. sapa kasi jatuhhh ? “

“ Araaaa..”

“ Sapaaa ??? “

“ Araaaaa..”

Tanya aku.. Zahra jawab.. Sian dia.. hehehehe..

image

Macam nak mintak suruh tukar langsir baru je sekaligus ! Huhhhhhh.. Maklumlah , sejak pindah umah ni , tak tukar tukar lagi.. Mahal kottt nak tukar baru semua.. ARi tu buat pon dekat RM3K ! Huhhhhh.. zaman ekonomi meleset ni kena berjimat cermat..

Nanti mintak kawan datang tolong tengokkan.. Sakit mata tengok !

2 ulasan:

  1. pandai zahra coverline untuk daddy.... good girl... hehehee

    BalasPadam
  2. mahalnye...huhuhu...mak sy amik upah jahit langsir..tak penah la mahal camtu kalau satu rumah pun..hihiihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009