Masalah ‘orang sado’ ! - BEN ASHAARI

Masalah ‘orang sado’ !

 

Fuh… mantap ! Baru 2 bulan masuk gym balik ni..

image

Tapi bila tengok makanan.. terutama mak masak !

image

image

Mak we masak , aku leh tolak lagi.. Tapi bila mak yang masak , aku kena la makan terutama bila dia dah pelawa berkali kali ! Haaa… , kena makan gak laaa… heheheeh… Kang , satu hari nanti.. ‘merindu’ baru ada akal ! Jangan sombong sementara ada depan mata kan ?

Tapi kalau hari hari masak… huhhhh ! Hari ni masak lagi ! Sedap lak tuuu..

image

Ni aku surrender ! Aku tak makan walaupun aku giler petai ! Huhuh.. Esok ada meeting.. kang , cakap nafas berbauuuuu woooo ! Ai is segan laaa…

Satu lagi.. tu minyak tuuuu ! Perghhh.. mengundang kolestrol betul ! Hahahaha… Jangan cari pasai woooo.. Awak dah tua woooo ! Nampak je cam 20an tapi dah cecah 30 dah ni..

Eceh.. konon !

2 ulasan:

  1. tak nak makan, meh bagi sini sket... apadehal... hahahahaa

    BalasPadam
  2. Bila dah start kena makan ubat macam aku .. hmm .. lagi naya. Baik cegah sebelum kena. Dah la rega ubat mahal .. nasib baik ada spital yang bayar singgit. Nak ambil supplement .. penawar alternatif .. uhh gaji blogger belum mampu lagi nak tanggung.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.