Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 1 Mac 2016

Sukar berlaku adil !

 

“ Daddyyyy.. nak bussss !! “ .

Bila sampai kawasan taman perumahan aku , itulah yang bakal aku dengar dan keluar dari mulut Qhaliff. Dia nak pandu kereta ! Camana sekali pun , dia tetap nak ! Zahra pon nak.. tapi dia cuma mampu memandang jer. Bila aku memanggil Zahra , dia sempitkan lagi kawasan tempat dia duduk.. Sayu je riak wajah dia ..

Dan sesekali , aku bertegas ! Aku suruh Qhaliff bagi ruang untuk Zahra. Dia bukan nak sangat pon tapi dia nak apa yang abang dia dapat !

image

Gambar Arkib

Hurm… Sian kekadang aku tengok Zahra. Aku cuma nak lebihkan dia , tapi mamat ni terasa sungguh laa.. Memang leh nampak dari wajah dia. Bila aku balik dari event , dia buat tak tau jer.. Cepat jauh hati dia ni tapi mudah dipujuk !

Nak tak nak.. kena tunggu Qhaliff gi sekolah dan barulah aku leh manjakan si Zahra ni.. Garang dia ni. Tak kasi kita gomol dia pon ! Naik kaki terus ke muka kita.. huhhhh !

4 komen :

Khamsi Abdullah berkata... [Reply to comment]

comel je dorang. gitu lah anak-anak. Same je sape-sape pon masa kecil. Mana abg nak adik nak, mana adik ada, abang pun mesti nak jugak punya.

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Abang Qhaliff bff daddy..

Eraz Fadli berkata... [Reply to comment]

Gini la bila ada anak lebih dari sorang.. :)

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Memang gitu Ben kalau anak lebih sorang,kita nak kena pepandai berbahagikan perhatian dan kasih sayang..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI