Tanda dua dua semakin matang..

 

Sehari , aku kasi diorang layan dalam sejam atau dua jer .. Sebelum tidur , dalam setengah jam sebelum jam 12 malam. Pastu , sama sama baring dan layan borak sebelum tidur… Hehehehe.. termasuk aku !

Alhamdulillah , takde masalah bagi dua dua orang anak aku ni. Bukan apa , diorang pon ada mainan lain. Sebab tu aku suka belikan je mainan untuk diorang. Asalkan diorang tak gila pada gadget !

image

Zahra bukan kaki gadget. Qhaliff pon. Ada ke , takde ke.. dia ok jer ! Kalau ada , dia leh layan lama wooo ! Bahaya ! Tapi kalau takde , dia ok jer..

Maka , sekarang ni aku ubah strategi.. siang , Qhaliff ikut aku. Zahra layan tok dia .. huhuh.. Bila jumpa , elok jee.. Takde gaduh dahhh !

5 ulasan:

  1. Alololooooo dua beradik ni... Comel sangat...

    BalasPadam
  2. alhamdulillah...suka tengok dua beradik ni..

    BalasPadam
  3. Apakah yang mereka tengok tu seorang muka smiley seorang muka serius?

    BalasPadam
  4. ANAK SAYA puns ama. kadang-kadang layan

    BalasPadam
  5. ala... comelnya... geram tul tgk anak2 cubby... btl tu jgn dibiar anak2 dgn gadget...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI