UM EDUCATION CARNIVAL 2016

 

Penganjur bagitau aku.. aku bagitau korang ! Korang bagitau la kawan kawan korang eh ? Ajak beramai ramai pergi ! Mana la tau kot kot ada yang bermanfaat untuk diorang.. kan kan ? Walhal semuanya bermanfaat.. ni bukannnya hiburan.. heee..

image

Come and meet our esteemed faculties at the UM Education Carnival on 25 & 26 March 2016. Learn more on what UM offered at Postgraduate and Undergraduate programmes. Enroll in our world class courses. Apply on-the-spot with up to 100% application fee waived!

Exhibition hours from 9.00 AM - 5.30 PM.

Don't miss this wonderful opportunity. See you there!

Paham omputeh tak ? Paham kan ? Haa.. aku tak yah nak translate dah ! Heheheheh..  Save the date dan ajak mak ayah gi sini ! Ajak kekasih tak guna .. nanti dia jeles ! Hehehehee… Kot la.. Tak jeles , bagus laaa..

Jangan lupa.. 25 & 26 March 2016 tauuu !

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009