Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 6 Mac 2016

Zahra memberontak ?

 

Berbeza sungguh dia ngan abang dia. Tapi dia seorang yang cukup penyayang. Namun dalam diam , dia seolah memberontak ! Apakah dia tau yang aku sedang lebihkan abang dia ?

image

Hurm…

image

Dia memang pandai tarik perhatian. Antaranya , meleparkan handphone tepat ke muka aku dan mak dia.. memijak samsung tab s2 Qhaliff hingga berderai template glass.. menaburkan makanan.. dan macam macam lagi !

Bila daddy ‘amuk’ , dia senyum.. dia berjaya la menarik perhatian ! Hurmm.. Sian anak kedua kan ? Aku anak kedua.. leh paham gak apa dia rasa.. huhuhu…

8 komen :

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

alololoooo sian zahra, meh kat uncle... hehehehee

LM berkata... [Reply to comment]

Huhu terkena btg hidung. Mungkin tu yg ank kedua sy rasa. Dan mungkin tu yg adik lelaki sy rasa cam mak ayah lbh syg kaklong dia

Puan Wawa berkata... [Reply to comment]

sabor je laa zara.. comey je bila kena marah senyum..")

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

zahra garang...hehheee

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Aura nak jadi kakak...

Suriaamanda berkata... [Reply to comment]

itu standard kan Ben...nak plak jarak ngan yang sulung tu jauh...so yg sulung puas bermanja...selalunya yang no 2 ni yang banyak mengalah

Min Aina Ila Aina berkata... [Reply to comment]

ye..anak saya yg no 2 pun...memang rasa takjub jugak dia tak takut amukan ayahnya

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

amboi comelnya anak dara

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI