Zahra memberontak ?

 

Berbeza sungguh dia ngan abang dia. Tapi dia seorang yang cukup penyayang. Namun dalam diam , dia seolah memberontak ! Apakah dia tau yang aku sedang lebihkan abang dia ?

image

Hurm…

image

Dia memang pandai tarik perhatian. Antaranya , meleparkan handphone tepat ke muka aku dan mak dia.. memijak samsung tab s2 Qhaliff hingga berderai template glass.. menaburkan makanan.. dan macam macam lagi !

Bila daddy ‘amuk’ , dia senyum.. dia berjaya la menarik perhatian ! Hurmm.. Sian anak kedua kan ? Aku anak kedua.. leh paham gak apa dia rasa.. huhuhu…

8 ulasan:

  1. alololoooo sian zahra, meh kat uncle... hehehehee

    BalasPadam
  2. Huhu terkena btg hidung. Mungkin tu yg ank kedua sy rasa. Dan mungkin tu yg adik lelaki sy rasa cam mak ayah lbh syg kaklong dia

    BalasPadam
  3. sabor je laa zara.. comey je bila kena marah senyum..")

    BalasPadam
  4. itu standard kan Ben...nak plak jarak ngan yang sulung tu jauh...so yg sulung puas bermanja...selalunya yang no 2 ni yang banyak mengalah

    BalasPadam
  5. ye..anak saya yg no 2 pun...memang rasa takjub jugak dia tak takut amukan ayahnya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009