Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 16 April 2016

Akhirnya , ku nekadkan diri !

 

Semalam..

Keluar.. masuk…

Balik !

 

Minggu depan lak..

Keluar.. masuk ..

Hurm.. tak jadi la..

Balik..

 

Minggu berikutnya..

Jeling dari luar..

Nak ke tak nak ?

Membazir ? Hurm.. tapi…

Hurm.. Balik ..

 

Hari ni..

Masuk.. Tengok..

Tanya..

Sesuai ?

Ok…

Bayar..

image

Puashati gue !

Diorang kata .. lelaki lagi cerewet bab membeli barang keperluan… ‘ Diorang tu merujuk pada orang perempuan…

 

Yeker ???

2 komen :

Min Aina Ila Aina berkata... [Reply to comment]

mcm suami saya, kalau denim hanya nak levi's
saya pulak..tak suka levis,keras. saya suka brand murah-murah aje untuk denim.

Afidah Azmi berkata... [Reply to comment]

Yup suami fida kalau nak beli seluar jeans dia..habis satu mall dia pusing..dah masuk satu kedai..mau berjam-jam jugak pilih....last2 keluar x beli..katanya nak try kedai lain..Fida punya style pulak..kalau nak beli sesuatu tu terus g arah tu je..pastu balik..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI