Akhirnya , ku nekadkan diri !

 

Semalam..

Keluar.. masuk…

Balik !

 

Minggu depan lak..

Keluar.. masuk ..

Hurm.. tak jadi la..

Balik..

 

Minggu berikutnya..

Jeling dari luar..

Nak ke tak nak ?

Membazir ? Hurm.. tapi…

Hurm.. Balik ..

 

Hari ni..

Masuk.. Tengok..

Tanya..

Sesuai ?

Ok…

Bayar..

image

Puashati gue !

Diorang kata .. lelaki lagi cerewet bab membeli barang keperluan… ‘ Diorang tu merujuk pada orang perempuan…

 

Yeker ???

2 ulasan:

  1. mcm suami saya, kalau denim hanya nak levi's
    saya pulak..tak suka levis,keras. saya suka brand murah-murah aje untuk denim.

    BalasPadam
  2. Yup suami fida kalau nak beli seluar jeans dia..habis satu mall dia pusing..dah masuk satu kedai..mau berjam-jam jugak pilih....last2 keluar x beli..katanya nak try kedai lain..Fida punya style pulak..kalau nak beli sesuatu tu terus g arah tu je..pastu balik..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.