Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 28 April 2016

Berakhir sudah penderitaan !

 

Bukan senang nak jadi ADUN  blogger ! Huhuhuh.. Baru tahu camana rasa artis nak menang anugerah ! Hahahaa.. Sebenarnya ni , ni bukan kali pertama aku masuk ke peringkat akhir.. Dah banyak kali aku rasa.. tapi tak de la tahap beria nak menang.. Lebih pada nak dapatkan populariti agar blog aku dikenali.. Maklumlah , aku bukanlah blogger bermuka kacak ! Hehehehe.. kan kan ?

image

Yer.. aku cuma mampu pertaruhankan penulisan santai aku.. dan juga kreditibiliti aku sebagai media influencer.. Tu jer.. Dan menang atau kalah , tak kisah.. Yang penting , rakan rakan bagi sokongan tak berbelah bagi.. Tu yang aku nak..

Hurmm.. tahun mendatang , aku tak nak masuk mana mana award dah ! Kecuali Academy Award jer.. Tak pon , Oscar pon ok dah.. kan kan ? Penat siut nak berkempen ! Huhuhuh..

8 komen :

SITI SORFIENA SYASHA berkata... [Reply to comment]

gooodluck :)

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Gedik! Nak masuk oscar meh join berlakon dgn kitorang, hahahahaaa...

Nurul Nadila berkata... [Reply to comment]

good luck abg ben

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

yeahhh i feel u bosss....

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

All the best abg ben...

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Selamat maju jaya Abg Ben. Memang nak berkempen ni susah. Tapi ok abg ben dah ramai 'geng'.

Nooraini Ali. berkata... [Reply to comment]

semoga berjaya- solat hajat mohon kejayaan

Ahmad Afiq berkata... [Reply to comment]

In Shaa Allah kejayaan milik abg Ben esok. Amin.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI