Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 11 April 2016

Bila anak dara kena marah !

 

Hurmm… Sian dia.. kena marah ngan daddy ! Sesungguhnya dia memang suka provoke aku. Aku tahu , dia nak tarik perhatian aku. Abang dia jadi penghalang dia setiap kali dia cuba nak tarik perhatian aku..

Dan malam tadi.. dia kena marah. Aku pun terlepas amarah sebab agak stress dengan kerja aku. Aku dah mintak wife tengokkan diorang dan aku nak buat kerja. Tapi masalahnya , diorang suka mengekor aku ke mana mana saja .. huhu ..

Nyesal.. serius ! Aku batalkan semua urusan aku ari ni.. Wife pon amik cuti. Tebus kesalahan.. bawak dorang bermain di IOI Mall Putrajaya.. namun , rasa bersalah tetap di dalam hati.. hurmmm..

image

Zahra ni.. dia memang hati kering. Sangat berbeza dengan Qhaliff yang lebih lembut tapi keras. Semalam bila Zahra kena marah ngan aku , Qhaliff marah aku balik ! Siap gi cerita kat ibu dia yang aku marah Zahra.. Amboiiii… Dan dia ungkit berkali kali walaupun dah seharian berlalu.. Dia ingat apa yang berlaku pada adik dia ! Sungguh superhero la dia ni.. Tapi bila dia marah adik dia , dia lupa semua ! Huhhh…

image

Teringat tadi diorang main menda alah ni.. Setiap kali Zahra tarik tangan dia , Qhaliff berenti dan tarik semula tangan dia.. suruh pegang pinggang dia.. Takut jatuhh ! Siap marah lagi.. hahahaha… Abang long sungguh laa…

Tunggu adik diorang lak.. apa ceritanya.. Abang long kena sekolah dah..

8 komen :

Nooraini Ali. berkata... [Reply to comment]

stress punya pasal,anak jadi mangsa. takpe masih berpeluang mohon maaf. heheh

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

biasalah tuuuu....cuma jgn terbiasakan nanti jadi biasaaaaa dia nihhhh

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hehe comel je depa naik binatang tu...mcm anak sy..dia pn bery protect..kalo papa dia acah2 pukul mama atau adik dia, memang dia akan marah blk..membebel bising lah mlt dia.

Afidah Azmi berkata... [Reply to comment]

Tak pe..Kalau ayahnya marah lagi..Qaliff akan pertahankan adiknya...siaplah ayahnya...Kena marah dgn Qaliff

Normi Nieza berkata... [Reply to comment]

so suwitt qhaf n zahra..:)

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Adakala tanpa disangka bertindak diluar kawalan...

Haffizul Iskandar berkata... [Reply to comment]

hehehe..sayang betul abang dia kat adik dia..hehehe..siap protect adik bila kena marah..hehehe

qaseh dalia berkata... [Reply to comment]

ape ni marah zahra .. :p haha comel je qhaliff , lama tak jumpa budak cerdik dua org ni

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI