Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 25 April 2016

Gempak Superstar , rancangan sampah ???

 

image

Kali pertama aku tengok.. Aku ternganga ! Apa ni ?? Pelakon menyanyi dan dibuat secara langsung di kaca television yang berbayar ???  Jangan nak kata pulak , tak suka.. tengok la rancangan lain ! Eh , bayar tauuuu ! Maka ada hak untuk kritik ! Jangan longgokan rancangan sampah pada pelanggan anda !

Ok.. Tak kisah la .. ada yang sentap atau tak suka dengan komen aku ni.. tapi hakikatnya…  memang tak best ! Terlalu jauh dengan Gegar Vaganza..

image

Terlalu membosankan ! Ni kali pertama dan terakhir la aku tengok.. Dan aku ubah ke rancangan movie.. Layan The Negotiator ! Terus malam aku kembali berseri walaupun dah tengok 3-4 kali filem ni ! Ternyata jauh lebih menghiburkan dari Gempak Perasanstar !

Nasihat untuk sponsor.. buatlah rancangan yang kasi manfaat pada pelanggan anda .. bukan rancangan syok sendiri..

3 komen :

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

Setujuuuu :)

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Mujur tak tengok tv dah... huhuhuhuu

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

samo ler ben.
fist and last tengok,
tergerak hati nk layan malam tadi pun sebab Jihan je,
konsep konsert masih kebudak-budakan.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI