Qhaliff nak kawan..

 

“ Daddy , jom g gymm.. “

Hurm.. tiap kali dia kata gitu , aku tau apa dia nak sebenarnya. Dia nak bermain kat sana..

image

Ada sekali tu , selesai workout.. sampai je kat tingkat bawah gym tu , Qhaliff terhenti. Kat bawah tu ada taska. Dia pandang dalam tu..

Daddy , kawan…

Aku tunduk dan bisik kat dia..

Qhaliff nak g school ke ?

Dia pandang aku dan senyum. Pastu geleng..

Jom balik… “. Dia cakap kat aku.

Qhaliff semakin rapat ngan aku. Tapi takde masalah dia nak aku tinggalkan sebab aku tahu dia boleh menyesuaikan diri dengan keadaan terutama bila ada rakan sebaya.

Tahun depan , aku akan hantar dia ke taska. Tahun ni , biarlah dia enjoy dengan aku.

image imageimage image

image

Sebenarnya , aku yang sayu.. Dia nak berkawan.. Pasni dia sibuk la ngan kawan dia.. Daddy kena cari kawan baru la ! Huwaaa.. Er , takpe.. Zahra ada.. Pasni daddy dating ngan Zahra lak.. Huhuhuhh..

5 ulasan:

  1. cepat je anak anak dah besar kan...

    BalasPadam
  2. Ben ! Sep! sama lah apa ben ckp mcm suami ju punya pandangan...thn ni bg dia enjoy dgn mak ayah dlu...thn depan 5 tahun boleh htr dah tadika taska tu semua...aah my son pun nak kawan...hehehhe

    BalasPadam
  3. Bila tiba masanya pasti bersilih ganti...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.