Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 5 April 2016

Sebelum tidur !

 

Wajib aku basuh muka ! Tak selesa aku tidur dengan muka berminyak. Sungguhpun aku mandi tapi kalau terlupa basuh muka , memang gatal la muka aku !

Pilihan aku… korang tau dah ! Tentunya Tea Tree Oil Facial Cleanser dari Cosmoderm.

image

Pernah aku terlupa pakai.. Esoknya memang gatal gatal muka aku. Ni pulak sekarang dengan cuaca terik dan berdebu… fuhhh !

Satu lagi yang wajib aku pakai terutamanya selepas balik dari gym.. heheheh … Lepas pakai baru rasa selesa dan nyenyak tidur !

image

Heroes Men Wash dari Nanafa Beauty.. Produk ni kalau kat Pantai Timur , memang dah top ! Belah belah lain je sedang naik. Yang pernah pakai , memang akan kata….

“ Sejuknyaaa… “.

Dan pastinya tanya mana nak dapatkan stok lagi ! Hehehehe.. Memang terbaekkkk dua dua produk yang aku guna ni..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI