Sebelum tidur ! - BEN ASHAARI

Sebelum tidur !

 

Wajib aku basuh muka ! Tak selesa aku tidur dengan muka berminyak. Sungguhpun aku mandi tapi kalau terlupa basuh muka , memang gatal la muka aku !

Pilihan aku… korang tau dah ! Tentunya Tea Tree Oil Facial Cleanser dari Cosmoderm.

image

Pernah aku terlupa pakai.. Esoknya memang gatal gatal muka aku. Ni pulak sekarang dengan cuaca terik dan berdebu… fuhhh !

Satu lagi yang wajib aku pakai terutamanya selepas balik dari gym.. heheheh … Lepas pakai baru rasa selesa dan nyenyak tidur !

image

Heroes Men Wash dari Nanafa Beauty.. Produk ni kalau kat Pantai Timur , memang dah top ! Belah belah lain je sedang naik. Yang pernah pakai , memang akan kata….

“ Sejuknyaaa… “.

Dan pastinya tanya mana nak dapatkan stok lagi ! Hehehehe.. Memang terbaekkkk dua dua produk yang aku guna ni..

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.