Menyesal ke Pulau Pinang !

 

Serius… Menyesal sungguh ! Bukan sebab tak best tapi sebab jalan jammed sewaktu pergi dan pulang ! Giler ke apa ??? Masa pergi tu , bertolak lepas subuh.. Sampai depan hotel , jam 4 petang ! Serupa balik Kelantan gituu ! Biasanya 4-6 jam jer pon ! Huhh..

image

Sama gak waktu balik.. Bertolak keluar dari pulau dalam jam 5 petang..Sampai depan rumah , 4.40 pagi !! Arghhhh… Hampir 12 jam gituuu..

Jammed tu satu hal.. Dengan hujannya lagi.. Ok la.. jangan mengeluh bab hujan tu tapi yang ni part aku cukup menyampah ! Korang rasa apa ? Yer.. betul ! Pemandu sampah ! Pentingkan diri sendiri ! Dan lagi cukup menyampah bila ada kereta beria nak potong kita siap bagi lampu tinggi berkali kali ! Emergency la sangat yer ?? Sabar la skit ! Takkan nak terus masuk lane tengah tanpa pandang kiri dan belakang kan ? Huhhh..

Aku ke Pulau Pinang tu sekadar menunaikan janji aku dan Alhamdulillah.. aku dah tunaikan !

image 

image

image

Hurm.. bukan ke Utara je jammed.. dengar cerita , ke Pantai Timur pon teruk jammed.. Minggu depan , tak tau la camana.. Puasa bermula… Ramai nak berpuasa di kampung halaman dahulu.. huhu..

2 ulasan:

  1. Memang sekarang sebelah utara memang kerap jamed..kadang cuti mingguan pun kereta banyak Ben..

    BalasPadam
  2. belah penang memang gitu, kalau dekat lane memotong tu sibuk ja keta belakang bg lampu tinggi bekali2.lori ada sebelah kud, xbesabar tggu kita masuk lane kanan balik.nyampah!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009