Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 12 Jun 2016

Anak-anak memerhati ! Hati-hati !

 

Dalam diam dia tengok jer.. Bila ada di depan mata dia , dia menjerit dia nak juga ! Rupa-rupanya.. Hurmm..

image

image

Dia dok ikut gaya aku dalam diam ! Apa saja aku buat.. dia akan ikut. Dan menariknya , apa saja yang dia buat.. Adik dia akan ikut.. Adehh..

Betul kata orang.. bila ada anak ni , kita kena tunjuk contoh yang baik.. anak anak akan ikut.. Nasib baik aku bukan perokok ! Risau je diorang tengok aku merokok..

Tu pasal.. diorang pon suka pegang handphone ! ARghhh.. Daddy wok dengan handphone laa.. bukan suka suka nak pegang ! Huhuhuh..

4 komen :

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Hahahahaa... Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi...

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

mak ayah idola yang paling hampir...

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Setuju.. ibu bapa role model terdekat anak-anak

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Setuju.. ibu bapa role model terdekat anak2

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI