Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 21 Julai 2016

Akhirnya Zahra jejakkan kaki ..

 

2 tahun Qhaliff tak datang tempa ni. Taman Cabaran di Putrajaya sebab tunggu Zahra besar skit. Yelah , bukan senang nak jaga dua dua , seorang diri ! Dulu aku bawak Qhaliff ketika wife kerja.

Semalam , aku bawak dua dua sekali . Ternyata Qhaliff gembira sebab ada kawan bermain kali ni.. Best gi sini ketika hari kerja ! Takda orang maka leh main puas puas.. Hahahaha..

image

image

image

image

image

Seronok Zahra. Pasni , tak leh gi dah. Kena tunggu lagi 2 tahun baru boleh datang sini lagi.. main ngan adik dia lak ! Huhuhuh.. Doktor dah suruh standby..

7 komen :

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

wow semua nampak happy

Haffizul Iskandar berkata... [Reply to comment]

uish..mesti kena main puas-puas ni, yelah, ayahnya beri tempoh 2 tahun lagi baru boleh main balik. hahahaha..

www.ceritaejoy.com

..in the swim.. berkata... [Reply to comment]

Comel . . .

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

comel zahra dh pnjg rambut dia hehe..lebat plak tu

fizafantagirO berkata... [Reply to comment]

comelnyaaa. lama xjumpa qhaf dgn zahra.hihi

ameris berkata... [Reply to comment]

comeinya 2 bradik ni. nkpk hepi sgt. lps ni bertiga plak dtg sini yer...

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

kejap je dh nk dpt adik baru..ok la tu..comel zahra..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI