Apa masalah Zahra ni ?

 

Aku pelik… Dia kata ‘exercise’ ! Dia dok tengok aku buat setiap kali workout di mini gym. Tapi masalah dia ni , pantang jumpa ‘tebing’ macam tepi katil , tepi tangga dan apa saja yang ada ruang untuk dia buat !

image

Walaupun di dalam restoran !

image

Ada sapa sapa punya anak dara macam ni punya perangai tak ?? Adeh.. takkan nak jadi atlet gimnastik negara kot ?? Huhhh…

3 ulasan:

  1. Nk meninggikan diri kot..hihi

    BalasPadam
  2. ni ikut daddy lah ni... hahaha

    BalasPadam
  3. Zahra buat regangan la abg ben...bukan main melentik badan Zahra..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009