Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 19 Julai 2016

Jenis cemburu buta ?

 

Ok.. masa untuk tidur ! Zassss .. Qhaliff melompat turun dari katil untuk join aku tidur di atas toto.. Katil , dah penuh !

image imageimage

Bila si abang buat gitu , maka si adik pon turut ikut sama.. Lengan kanan , Qhaliff punya ‘bantal’  manakala lengan kiri aku , Zahra punya. Dua dua mintak aku tepuk peha dan suruh dodoikan !

Aku pon buat laa.. Bila aku lebihkan si Qhaliff , dia merengek ! Dia nak aku tumpukan pada dia jer ! Hurmmm… masing masing curik tumpuan aku..

Persoalannya.. mak dia camana lak ??? Dari mana dia dapat perangai cemburu tu ? Hurmm.. aku tertanya gak.. Pura pura tertanya..

2 komen :

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

sama kes dengan anak buah jugak. Masa abang dia warded, si adik dok baring kat katil hospital suruh org kesian kat dia, katanya dia yang "sakit" bukan abang dia... hohohoho...

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

hihih comel jew.. kalu bertiga nanti macam mana ye.. sweet jew..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI