Jom Sertai Cetaphil Baby Experience

by - Jumaat, Julai 08, 2016

 

Sewaktu aku menimang kehadiran Qhaliff dalam hidup aku , aku tertanya.. camana aku nak uruskan dia nanti  ? Pengalaman takda.. ilmu pon takda.. Sapa nak ajar aku ? Apakah masa akan jadi pengalaman dan juga guru untuk aku ???

Aku berjaya lalui tetapi secara jujurnya , aku perlukan lagi ilmu untuk kehadiran anak ketiga ini nanti. ! Sebab tulah aku nak join Cetaphil Baby Experience yang akan diadakan nanti ! Bagi aku ianya satu peluang yang tidak patut dilepaskan sama sekali !

Betul tak aku kata ? Ok.. nak join aku tak ? Cetaphil Baby Experience akan mengadakan satu contest mini di page aku yang mana peluang untuk korang join workshop yang aku kata tu nanti anda korang bertuah memenanginya.. Tak susah pon nak join.. isi je form kat situ.. abis !

 

image

Aku akan pilih 3 orang untuk join Cetaphil Baby Experience! Gi tengok kat Facebook aku (http://bit.ly/CetBabyMYBen) pastu korang kene komen bersama screenshot borang seperti contoh berikut.

image

image

Jom la join ? Klik link http://bit.ly/CetBabyMYBen ni jer.. Ikut apa yg aku buat seperti di dalam form tu.. tu je pon ! Senang kan ? Heehhe..aku kata dah..

Semoga kita dapat berjumpa di workshop tu nanti ! Dan jangan lupa  follow :

web : http://bit.ly/CetaphilMYWe

Instagram : http://bit.ly/CetaphilMYIG

Twitter: http://bit.ly/CetaphilMYTW

Youtube : http://bit.ly/CetaphilMYYT

Terima kasih !!

You May Also Like

3 comments