Syif malam tamat tapi..

 

Malam macam mudah.. tapi lagi mencabar woo.. Ada yang ingat malam , tidur je laaa ! Tapi malam laa orang tua ni ‘nak bermanja’ dengan kita. Macam macam dia nak mintak kita buat.. Maka buatlah dengan ikhlas..

image

image

Wad lak , takda aircond. Jangan mimpi la nak bersejuk sejukan.. hehehe.. Panas wooo ! Demi ayahanda tercinta , panas pon rasa sejuk jer..

Kalau duduk saja tak buat apa , masa berlalu begitu perlahan. Tapi bila ada je menda yang diminta kita tolong buat .. maka sekejap je masa berlalu.

Syif tamat jam 6. Sebelum balik , siapkan ayah dulu. Pastu pandu pulang ke rumah mak aku. Dan jaga anak pulak siang hari.. Huhuhhu..

Bagus sesekali duduk wad ni. Belajar hargai kesihatan. Hehehehe..

4 ulasan:

  1. Sapa kata jaga mlm lagi ok.. pernah jaga arwah ayah kt spital waktu mlm...tdo sambil duduk atas kerusi tepi katil je..tu pun bukan boleh tdo sgt..mmg terjaga tgk jam mcm lambat je masa berlalu...tp tkpe demi ayah kan...dulu dia jaga kita..

    BalasPadam
  2. malam lagi mencabar sebenarnya. semoga cepat sembuh

    BalasPadam
  3. Semoga cepat sembuh. Bertuah kalau ada anak yang jaga org tua time sakit. Jaga disebelah .. Bukan jaga diluar bilik or merayau ntah mana

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009