Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 11 Julai 2016

Syif malam tamat tapi..

 

Malam macam mudah.. tapi lagi mencabar woo.. Ada yang ingat malam , tidur je laaa ! Tapi malam laa orang tua ni ‘nak bermanja’ dengan kita. Macam macam dia nak mintak kita buat.. Maka buatlah dengan ikhlas..

image

image

Wad lak , takda aircond. Jangan mimpi la nak bersejuk sejukan.. hehehe.. Panas wooo ! Demi ayahanda tercinta , panas pon rasa sejuk jer..

Kalau duduk saja tak buat apa , masa berlalu begitu perlahan. Tapi bila ada je menda yang diminta kita tolong buat .. maka sekejap je masa berlalu.

Syif tamat jam 6. Sebelum balik , siapkan ayah dulu. Pastu pandu pulang ke rumah mak aku. Dan jaga anak pulak siang hari.. Huhuhhu..

Bagus sesekali duduk wad ni. Belajar hargai kesihatan. Hehehehe..

4 komen :

Aznan Sd berkata... [Reply to comment]

Sapa kata jaga mlm lagi ok.. pernah jaga arwah ayah kt spital waktu mlm...tdo sambil duduk atas kerusi tepi katil je..tu pun bukan boleh tdo sgt..mmg terjaga tgk jam mcm lambat je masa berlalu...tp tkpe demi ayah kan...dulu dia jaga kita..

shasa_fiez berkata... [Reply to comment]

Tabah & kuat a.ben

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

malam lagi mencabar sebenarnya. semoga cepat sembuh

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Semoga cepat sembuh. Bertuah kalau ada anak yang jaga org tua time sakit. Jaga disebelah .. Bukan jaga diluar bilik or merayau ntah mana

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI