Teksi atau GrabCar ?

by - Jumaat, Julai 01, 2016

 

image

Pemandu teksi yang merosakkan kereta pemandu Grabcar telah didenda. Tapi apakah ‘kebencian’ pemandu teksi pada pemandu Grabcar akan berlalu begitu saja ? Rasanya tidak.. kan ?

Bagi aku laa.. ikutkan memang kesian kat pemandu teksi yang jujur… tapi disebabkan segelintir pemandu teksi yang merosakkan maruah mereka sendiri , semua terkesan ! Yang mendapat perhatian adalah GrabCar atau seangkatan dengannya !

Apakah aku akan guna GrabCar ? Aku pernah guna sekali GrabCar dan ternyata ianya tidak sesukar mana pon untuk memanggil mereka ke depan mata kita ! Berbanding teksi , ada kalanya terpaksa berdiri dengan begitu lama sambil tersengih macam kerang busuk untuk dapatkan teksi !

Pemandu teksi kena bersatu untuk mengubah nasib mereka. Bagi aku , jika mereka perbaiki mutu kerja serta punya perasan mesra pada pelanggan , tidak mustahil mereka berjaya mengembalikan keyakinan pengguna dan seterusnya boleh melupakan GrabCar !

Tapi selagi ada segelintir seperti samseng jalanan… maka masalah begini takkan selesai punya..dan GrabCar akan berkembang maju ke kawasan kawasan pendalaman .. Bila ini berlaku , fuhhhh… masuk angin keluar asap wooo

You May Also Like

0 comments