Al Kisahnya , Qhaliff dan Zahra oleh Pati Batook Ori !

 

image

image

image

image

image

Abis je mandi , masing masing  dah kecut jari jemari. Yang pastinya , akan selsemalah mereka..kalau tak bernasib baik ! Masa tu sok sek sok sek laaaa diorang..

Sebab tu.. aku simpan stok Pati Batook Ori ni ! Sapu kat dada dan batang hidung diorang.. Baby pon boleh guna.. Orang tua  lagi la boleh ! Huhuhuh..

image

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009