Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 24 Ogos 2016

Al Kisahnya , Qhaliff dan Zahra oleh Pati Batook Ori !

 

image

image

image

image

image

Abis je mandi , masing masing  dah kecut jari jemari. Yang pastinya , akan selsemalah mereka..kalau tak bernasib baik ! Masa tu sok sek sok sek laaaa diorang..

Sebab tu.. aku simpan stok Pati Batook Ori ni ! Sapu kat dada dan batang hidung diorang.. Baby pon boleh guna.. Orang tua  lagi la boleh ! Huhuhuh..

image

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI