Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 4 Ogos 2016

‘Hari ini’ , ke Korea !

 

Macam Hari Ini Dalam Sejarah lak.. Heheheh..

image

Hari ni , Facebook keluarkan memori ‘hari ini’ di tahun lepas.. Huhuh.. Hari ni , aku berada di Korea atas tajaan Samsung. Satu kenangan terindah gituuu !

Dan aku ke sana bersama blogger yang pada awal aku berblogging , dia dah cukup popular.. Beautifulnara dan juga bersama beberapa celebriti dari negara Asean yang lain seperti Nicholas Saputra !

Aummm..

image

Pastu.. hotel bukan calang calang lak tu ! Sekali seumur hidup je dapat rasa menda gini.. Untunglah aku begelar ‘ blogger ‘ ! Kalau tak , tak merasa la kot !

image

image

Memang best dapat jemputan gini ! Tapi penat tu , jangan cakap la ! Setiap jam ada aktiviti.. Bila aktiviti bebas , baru terasa meriah ! Hahahaha.. Masa untuk shopping la !

image

Alhamdulillah.. walaupun tak banyak tapi apa yang aku dah ‘rasa’ hasil dari berblog ni , memang cukup di luar jangkaan sama sekali ! Tak sangka dapat rasa semua ni.. huhuhu.. Apa yang aku idamkan , impikan sebelum ni dah tercapai ! Tu belum part dapat jejak kaki dalam kilang AirBus di Toulouse , Perancis serta ke Osaka atau jemputan Air Asia ! Fuhhh..

Tahun ni.. takda jemputan lagi.. Tapi aku tak kisah. Allah beri aku rezeki yang lebih baik.. dapat baby lagi ! Aummmm.. dan terasa cam selebriti jap.. dapat tawaran bersalin di hospital ‘orang kaya’ ! Huhuhuh..

Alhamdulillah.. rezeki !

4 komen :

ZULHILMI TEMPOYAK berkata... [Reply to comment]

teringin jugakkk

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

nak masuk dalam beg lepas ni, harap lepas... hahaha

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah rezeki kan.... :)

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

masih ingt lg perasaanku ketika ini.
jeles x hingat.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI