‘Hari ini’ , ke Korea !

by - Khamis, Ogos 04, 2016

 

Macam Hari Ini Dalam Sejarah lak.. Heheheh..

image

Hari ni , Facebook keluarkan memori ‘hari ini’ di tahun lepas.. Huhuh.. Hari ni , aku berada di Korea atas tajaan Samsung. Satu kenangan terindah gituuu !

Dan aku ke sana bersama blogger yang pada awal aku berblogging , dia dah cukup popular.. Beautifulnara dan juga bersama beberapa celebriti dari negara Asean yang lain seperti Nicholas Saputra !

Aummm..

image

Pastu.. hotel bukan calang calang lak tu ! Sekali seumur hidup je dapat rasa menda gini.. Untunglah aku begelar ‘ blogger ‘ ! Kalau tak , tak merasa la kot !

image

image

Memang best dapat jemputan gini ! Tapi penat tu , jangan cakap la ! Setiap jam ada aktiviti.. Bila aktiviti bebas , baru terasa meriah ! Hahahaha.. Masa untuk shopping la !

image

Alhamdulillah.. walaupun tak banyak tapi apa yang aku dah ‘rasa’ hasil dari berblog ni , memang cukup di luar jangkaan sama sekali ! Tak sangka dapat rasa semua ni.. huhuhu.. Apa yang aku idamkan , impikan sebelum ni dah tercapai ! Tu belum part dapat jejak kaki dalam kilang AirBus di Toulouse , Perancis serta ke Osaka atau jemputan Air Asia ! Fuhhh..

Tahun ni.. takda jemputan lagi.. Tapi aku tak kisah. Allah beri aku rezeki yang lebih baik.. dapat baby lagi ! Aummmm.. dan terasa cam selebriti jap.. dapat tawaran bersalin di hospital ‘orang kaya’ ! Huhuhuh..

Alhamdulillah.. rezeki !

You May Also Like

4 comments