Santai dengan anak-anak di Taman Rama-Rama , Kuala Lumpur.

 

Best ! Taman Rama-Rama adalah salah satu tempat aku suka pergi dari dulu lagi. Entah kenapa , rama rama ni memberi aku inspirasi mengenai kehidupan. Nak masuk pon tak la mahal sangat. Dewasa baru RM11. Budak budak, RM6 jer.. Ok la kan ? Qhaliff dan Zahra , memang suka sangat tadi..

Terletak di Tasik Perdana , Taman Rama-Rama ni memang mudah pergi pon. Parking percuma. Dan pastinya , kaki kamera nak test kamera , ni la tempat dia ! Huhuhuh..

Nasib baik laaa bawak budak budak. Kalau tak , fuh !! Memang layaan nak bergambar kat sini ..

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Abis pusing ! Kalau tak kerana mak dia yang dah penat , rasanya diorang nak pusing lagi dalam tu.. Huhuhuh.. Sian. Kena paksa keluar juga.. Nanti gi Taman Burung lak.

5 ulasan:

  1. lama dah tak pergi sini..zaman sekolah yela pergi..hahaa..tunggu anak besar baru pergi

    BalasPadam
  2. rasanya zaman skolah dulu pernah pergi taman rama - rama kot. tapi, tak dapat tengok secara dekat. hehehe. tapi memang cantik lah gambar ni semua. yang ulat tu, tak dan tengok dan skrol laju2. sebab geli. haha.

    BalasPadam
  3. Cantik taman rama-rama. Nak pergi juga bawa anak-anak berjalan sana.

    BalasPadam
  4. Kat area ofiz saya jek ni..tp xpernah masuk pon..hihihi!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.