Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 6 Ogos 2016

Tarikan terbaru di Alamanda Putrajaya !

 

Best ! Ngan aku aku terlibat sama sengih naik menda ni.. huhuhuh.. Seorang , RM5. Boleh teman anak kecil.. hehehehe.. Syok gak wooo..

Tetiba teringat kenangan aku di Tolouse satu tika dulu.. Huhuh.. Rindu pulak bandar penerbangan tu.. Haish…

image

Masa tu terasa bestnya kalau dapat bawak anak anak ke sini ! Mesti diorang suka punya ! Huhuhuh.. Tu pasal bila nampak je menda ni terus ajak anak anak naik.. Nasib baik orang tak ramai masa ni.. Dapat la memilih ‘kuda’ yang best !

image

image

image

Sekali naik , 3 pusingan.. Boleh laaa.. Asal anak anak happy dah laa !  Owh… kat belah mana ? Tingkat 1.. kat pintu keluar belah KFC tu haa… Tau ? Haa.. Apa lagi ? Gi laa bawak budak budak.. Mereka yang duk area Putrajaya dan Bangi ok la kan ?

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI