Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 20 September 2016

Gunting rambut atau aku nak bertudung jer ?

 

image

Hurmmm.. panjang dah rambut.. tengah pening.. nak gunting je ke atau nak pakai tudung.. Hurmm.. Pendapat korang ? Ehhh .. bukan aku !! Adehh.. salah buh tajuk lak aku..

“ Gunting rambut atau Zahra nak bertudung jer ? “

Haaa.. baru betul tajuk ni !

image

Nak gunting pendek macam ni atau kekalkan panjang sampai ke pinggang.. Tapi kesian lak kan ? Panas gitu.. Kalau tinggal kat England ke , New Zealand ke.. ok la gak kan ?

Bertudung ? Belajar dari sekarang ?

image

Hurmm… camana ehh.. Gunting kang , pakat teriak lak..

6 komen :

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

enth la nak sruh gunting ke x..

farhana jafri berkata... [Reply to comment]

Nak ajar dia bertudung sekarang pun boleh, nak bagi dia panjang pun boleh. Kalau nak panjang trim rambut dia bagi nipis so tak panas :)

Mas berkata... [Reply to comment]

bertudung la..

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Zahra ni comel sgt...geram tgk keletah dia mesra dengan geng kbba...tak takut pun jumpa orang baru...esok besar ni ambil alih blog ayah ye hehe

Radhia Razali berkata... [Reply to comment]

tunggu Zahra dah masuk tadika la kot, baru pakai tudung..Sekarang ni Zahra tengah playful, takut Zahra rasai panas & rimas kalau pakai tudung. Bila dah rimas tudung pun jadi senget-benget..hehe..

izvwn berkata... [Reply to comment]

potong pendek je.. sambil2 ajar bertudung

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI