Gunting rambut atau aku nak bertudung jer ? - BEN ASHAARI

Gunting rambut atau aku nak bertudung jer ?

 

image

Hurmmm.. panjang dah rambut.. tengah pening.. nak gunting je ke atau nak pakai tudung.. Hurmm.. Pendapat korang ? Ehhh .. bukan aku !! Adehh.. salah buh tajuk lak aku..

“ Gunting rambut atau Zahra nak bertudung jer ? “

Haaa.. baru betul tajuk ni !

image

Nak gunting pendek macam ni atau kekalkan panjang sampai ke pinggang.. Tapi kesian lak kan ? Panas gitu.. Kalau tinggal kat England ke , New Zealand ke.. ok la gak kan ?

Bertudung ? Belajar dari sekarang ?

image

Hurmm… camana ehh.. Gunting kang , pakat teriak lak..

6 ulasan:

  1. Nak ajar dia bertudung sekarang pun boleh, nak bagi dia panjang pun boleh. Kalau nak panjang trim rambut dia bagi nipis so tak panas :)

    BalasPadam
  2. Zahra ni comel sgt...geram tgk keletah dia mesra dengan geng kbba...tak takut pun jumpa orang baru...esok besar ni ambil alih blog ayah ye hehe

    BalasPadam
  3. tunggu Zahra dah masuk tadika la kot, baru pakai tudung..Sekarang ni Zahra tengah playful, takut Zahra rasai panas & rimas kalau pakai tudung. Bila dah rimas tudung pun jadi senget-benget..hehe..

    BalasPadam
  4. potong pendek je.. sambil2 ajar bertudung

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.