Jadilah blogger yang sebenar-benarnya , blogger !

 

Memang bila sebut je blogger , mereka yang tak tau mengenai blogger akan fikir negatif jer. Nak salahkan mereka pon tak boleh gak. Ni gara gara ada makhluk nak kejar duit tanpa kira baik buruk pada insan lain dah !

Secara jujurnya , aku nak salahkan mereka yang update pasal keaiban orang lain di blog 100% pon tak leh gak. Ni disebabkan permintaan tinggi di media sosial. Ahaa.. bila ada permintaan , mestilah ada yang nak buat, kan ?

Tapi sebagai blogger , kena ingat laa dosa pahala ! Jangan kejar duit tanpa kira keberkatannya gak , kan ? Jangan sampai satu hari nanti , kita lak jadi bahan blogger lain .. haaa.. makan tak abis koooo !

Nasihat aku satu jer.. Nak jadi blogger , carilah cerita yang orang nak sangat baca dan ianya memang bermanfaat pada pembaca kita. Tu barulah blogger berkualiti.. kan kan ?

image

Biar nampak sempoi dari nampak jahat !

6 ulasan:

  1. hahaha... gambar tu...

    insyaAllah ben.. sentiasa akan ingat... harap sgt jd blogger yang bermanfaat walau dah xde kat muka bumi lagi nanti...

    BalasPadam
  2. Betol tu..
    Sy baru nak aktif balik berblogging

    BalasPadam
  3. blogger utk diri sndiri..xcampur urusan org..haha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009