Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 28 September 2016

Jadilah blogger yang sebenar-benarnya , blogger !

 

Memang bila sebut je blogger , mereka yang tak tau mengenai blogger akan fikir negatif jer. Nak salahkan mereka pon tak boleh gak. Ni gara gara ada makhluk nak kejar duit tanpa kira baik buruk pada insan lain dah !

Secara jujurnya , aku nak salahkan mereka yang update pasal keaiban orang lain di blog 100% pon tak leh gak. Ni disebabkan permintaan tinggi di media sosial. Ahaa.. bila ada permintaan , mestilah ada yang nak buat, kan ?

Tapi sebagai blogger , kena ingat laa dosa pahala ! Jangan kejar duit tanpa kira keberkatannya gak , kan ? Jangan sampai satu hari nanti , kita lak jadi bahan blogger lain .. haaa.. makan tak abis koooo !

Nasihat aku satu jer.. Nak jadi blogger , carilah cerita yang orang nak sangat baca dan ianya memang bermanfaat pada pembaca kita. Tu barulah blogger berkualiti.. kan kan ?

image

Biar nampak sempoi dari nampak jahat !

6 komen :

Rozita Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

hahaha... gambar tu...

insyaAllah ben.. sentiasa akan ingat... harap sgt jd blogger yang bermanfaat walau dah xde kat muka bumi lagi nanti...

Afiq Halid berkata... [Reply to comment]

Hahahaha. Kenangan ni.

ReeneeRaaid berkata... [Reply to comment]

Betol tu..
Sy baru nak aktif balik berblogging

Normi Nieza berkata... [Reply to comment]

blogger utk diri sndiri..xcampur urusan org..haha

Nur afiqah berkata... [Reply to comment]

setuju.

Nilam syapina berkata... [Reply to comment]

setuju sangat he

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI