Muka berjerawat ? Berparut ? Jangan risau !

by - Rabu, September 14, 2016

 

Satu ketika dulu , jerawat kalau tak singgah muka aku.. tak sah ! Sehinggalah aku ‘berkenalan’ dengan Cosmoderm ! Produk Cosmoderm memang berkesan sangat dengan kulit muka aku yang berminyak ni..

Yelah , kita teringin nak kulit cam baby kan.. Bersih , lembut.. kita pegang sendiri pon terasa geram nak cubit , muka kita sendiri ! Kan kan ? Heeee.. Apatah lagi bila nak berdepan dengan orang ramai.. Terasa lebih berkeyakinan gituuu..

image

Baru-baru ni , ada seorang rakan blogger dari Kelab Blogger Ben Ashaari.. aku bagi dia tips untuk hilangkan jerawat dan juga parut jerawat ! Mukanya makin berjerawat setelah guna beberapa jenis produk lain yang ternyata tak sesuai dengan kulit mukanya ditambah lagi dia seorang yang lasak dan sering berada di luar pejabat.. Maka penjagaan kulit muka semestinya perlu lebih terperinci.

Dan kawan tu pun gi dapatkan khidmat nasihat di farmasi berdekatan dan membeli beberapa produk yang diperlukannya.. Maka hasilnya..

image

Dalam entrinya yang bertajuk Jerawat Tak Berani Muncul Dah… Padan Muka! ada menceritakan bagaimana punca jerawat ‘naik dengan penuh kemeriah’ di wajah ayunya.. Hehehe..

image

Dan berjaya dibasmikan dengan mengunakan produk dari Cosmoderm! Haaa.. nasihat aku membuahkan hasil.. kan ? Hehehehe.. Aku tau dah.. memang Cosmoderm hebat ! Ditambah dengan kerajinan sendiri membersihkan muka serta jaga pemakanan.. inshaAllah.. kulit muka akan lebih sihat dan bersinar gituuuu !

Aku.. setia dengan Cosmoderm. Tak berani nak cuba produk lain. Walaupun ada yang berminat nak mintak aku review , aku tak berani gadaikan kulit muka aku.. Dah serasi gituuu ! Hahahaha.. Kalau aku tau sebagus gini , masa zaman sekolah lagi aku patut pakai ! Takda la segan ngan awek awek sekolah sebelah.. Huhuhuh..

image

Produk Cosmoderm ni dah 15 tahun di pasaran dan lebih 1,500 farmasi di seluruh Malaysia menjual produk ni ! Bukan produk semalam baru siap yer ! Yang penting , bahan yang digunakan tuuu.. Haa ! Tiada barang terlarang ! Ada sijil HALAL serta KKM gituu..

image

FACEBOOK : COSMODERM

Bagi mereka yang berada di Kuching , 16 Sept hingga 18 Sept 2016 , Cosmoderm akan berada di The Spring Shopping Mall. Sila ke sana untuk mendapatkan khidmat nasihat serta produk dengan harga diskaun gituuu ..

Cepat simpan date ni !

image

Cosmoderm selalu buat jualan murah. Rajin rajin singgah Facebook COSMODERM , Twitter COSMODERM dan  Instagram COSMODERM . Segala testimoni terkini juga akan dimuat naik dengan segera !

Maklumat lanjut , sila ke http://www.cosmoderm.com.my/

You May Also Like

5 comments

  1. Thank you Ben for recommendation. 😊😊😊

    BalasPadam
  2. cosmoderm dah jadi pilihan lisa sekarang ni

    BalasPadam
  3. Kak Sue pun guna Cosmoderm sebab tengok Ben pakai dan dah cuba sendiri,rasa tak nak tukar lagi ke produk lain dah,yang paling penting halal tak risau nak guna..ehehe..

    BalasPadam
  4. Wah! ini adalah masa yang baik untuk mendapatkan Cosmoderm.

    BalasPadam
  5. I pun hampir 2 tahun guna Cosmoderm, insyaAllah terus setia. Dan dah berjaya pengaruh kawan kawan jugak untuk guna hehe

    BalasPadam