Nama adik Zahra Nur Iman

 
Alhamdulillah.. lama cari nama yg sesuai.. Mula mula nak letak Muhammad Danial Iman .. atau Muhammad Izz Iman tapi yang dipersetujui bersama ialah.. Muhammad Aariz Iman ..
Penat rupanya nak pikir nama anak ni.. Huhu.. Tapi anak suka suka je tukar nama.. Eh ???
 
 
Maksud ?
 
image
 
Alhamdulillah..  segala urusan dipermudahkan.. Terima kasih atas cadangan nama korang.. semua sedap sedap. Dan buat Ayu Idris... jutaan terima kasih. Dari Qhaliff hingga Aariz , sudi menolong..

11 ulasan:

  1. alhamdulillah cantik nama tu ... kirim salam kat Aariz :)

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum Muhammad Aariz Iman..

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum Muhammad Aariz Iman.. Sedapnya..

    BalasPadam
  4. Yang dihormati.... Sedap nama :) muhammad aariz iman

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Muhammad Aariz Iman..

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Aariz Iman. Sedap nama. In Shaa Allah. Dah besar nanti mesti banyak tolong family. :D

    BalasPadam
  7. Sedap nama. Moga nama tu menjadi doa buatnya setiap kali disebut.

    BalasPadam
  8. Ada jiwa saat membaca tulisan istri...menahan sakit tuhan jer thaun.. syujur allah swlamatkan baby dan ibu

    BalasPadam
  9. baru berkesempatan membaca blog ben.. nmpknye nama Aariz jadi pilihan... sedap nama tu.. sebab tu nama anak saya yang kedua pun letak nama sama.. 'Aariez Saifullah... Tahniah ben and wife :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI