Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 15 September 2016

Nama adik Zahra Nur Iman

 
Alhamdulillah.. lama cari nama yg sesuai.. Mula mula nak letak Muhammad Danial Iman .. atau Muhammad Izz Iman tapi yang dipersetujui bersama ialah.. Muhammad Aariz Iman ..
Penat rupanya nak pikir nama anak ni.. Huhu.. Tapi anak suka suka je tukar nama.. Eh ???
 
 
Maksud ?
 
image
 
Alhamdulillah..  segala urusan dipermudahkan.. Terima kasih atas cadangan nama korang.. semua sedap sedap. Dan buat Ayu Idris... jutaan terima kasih. Dari Qhaliff hingga Aariz , sudi menolong..

11 komen :

Hanim Hashim berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah cantik nama tu ... kirim salam kat Aariz :)

Ahmad berkata... [Reply to comment]

sedap nama aariz..
=)

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Assalammualaikum Muhammad Aariz Iman..

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

Assalammualaikum Muhammad Aariz Iman.. Sedapnya..

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Yang dihormati.... Sedap nama :) muhammad aariz iman

aizamia 3 berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum Muhammad Aariz Iman..

Mrs Velentine berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah sedap namanya

Afiq Halid berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum Aariz Iman. Sedap nama. In Shaa Allah. Dah besar nanti mesti banyak tolong family. :D

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Sedap nama. Moga nama tu menjadi doa buatnya setiap kali disebut.

Nooraini Ali. berkata... [Reply to comment]

Ada jiwa saat membaca tulisan istri...menahan sakit tuhan jer thaun.. syujur allah swlamatkan baby dan ibu

Safiyah berkata... [Reply to comment]

baru berkesempatan membaca blog ben.. nmpknye nama Aariz jadi pilihan... sedap nama tu.. sebab tu nama anak saya yang kedua pun letak nama sama.. 'Aariez Saifullah... Tahniah ben and wife :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI