Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 3 September 2016

Pusat Perubatan Prince Court atau Hospital Putrajaya jer ?

 

image

Prince Court Medical Center

Atau

Hospital Putrajaya

image

 

Aku bingung ! Kalau keadaan ayah aku seperti dulu , aku tak de masalah ni. Aku boleh mintak tolong mak aku jer.. tinggalkan kat umah dia sementara uruskan wife.. Tapi keadaan ni seperti waktu wife nak lahirkan Zahra duly yang mana ayah aku ditahan di dalam wad sebab kanser lidah dan pada masa sama wife pon nak lahirkan anak.. Aku kalut ! Mana satu nak pergi !

Cuma kali ni.. keadaannya berbeza sedikit.. Camana aku nak temankan wife dan pada masa sama , kena jaga Qhaliff dan Zahra ! Mak mertua , di Kelantan. Hurmm.. kepeningan gue dibueknya ! Mak aku lak kena jaga ayah dan adik perempuan aku pun nak beranak gak.. lebih kurang sama masa ngan wife gak !

Tapi masalah ni akan selesai jika wife bersalin di Prince Court ! Aku boleh bawak anak anak duduk dalam wad tu .. bilik peribadi la maksudnya.  Di Putrajaya , tak boleh.. kan ? Haaa.. walaupun amik yang private punya ! Diorang kata laaa.. diorang tu , yang pernah amik private tu ler ! Tak tau la betul ke takk..

Ok.. kalau dah decide nak beranak kat mana.. mudah je ! Tapi jika tetiba nak beranak !!! Haaaaa… Acaner tuuu ??? Aku nak ke Putrajaya je atau ke Ampang terus ? Dari Sepang kot ??? Huhuhu… Kalau kena tengah malam ? Dengan anak anak dok tidur ! Haaaa… Mau aku punggah semua masuk dalam kereta dan zassss ke hospital berhampiran ! Kan ? Huhuh..

Wife nak PCMC dan aku nak mana mana yang sempat aku hantar dan taknak menyusahkan orang lain.. Huhuhu..

1 komen :

eima berkata... [Reply to comment]

PCMC mmg terbaik dr segi servis, bilik dan harga .... memang berbaloi tapi jika nk bersalin tghari waktu org kerja mmg berisiko nak sampai ke sana on time...jem hoi ... tp klu waktu mlm tu boleh pecut je .... 40 minit dr tmn mawar tu boleh kot

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI