Sedap sangat ke Ayam Pandan Firmaz ?

 

Ayam pandan ? Ada ke ? Ketika pertama kali aku diajukan soalan mengenai produk usahawan kecil ni aku tergaru kepala. KFC aku tau laa.. tapi ayam pandan ni , aku tak pernah dengar !

Terus aku setuju untuk buat review mengenai produk ni. Puan Iza Razali menghantar terus ke rumah aku nun di Sepang sana.. Hehehe. Jauh wooo.. Komited sungguh Puan Iza untuk menaikkan produk Ayam Pandan Firmaz ni. Respek !

image

image

Dapat jer , terus aku bagi pada wife. Suruh dia siapkan untuk aku. Aku nak makan ! Walaupun aku dah kenyang tapi ada sesuatu yang menarik mengenai Ayam Pandan ni ! Aku nak rasa sangat..

Dan wife siapkan untuk aku. Ada kawan di Facebook tanya.. masak ke yang bahagian dibalut daun pandan tu ? Hehehehe… Ada caranya nak masak ni.. Nanti kalau beli , Puan Iza akan ajarkan camana nak masak dengan lebih sedap !

image

Menurut Puan Iza , Ayam Pandan Firmaz ni , diperap dengan rempah ratus yang istimewa, dibalut dengan daun pandan. Bila digoreng , aromanya bakal membuatkan selera makan membangkit dengan penuh bernafsu !

Dan memang sangat sangat bernafsu aku makan setelah rasa satu dulu.. ternyata rempah ratusnya itulah rahsia kesedapan Ayam Pandan Firmaz ni.

Cara penyediaannya mudah jer. Hanya perlu digoreng selama 10 minit dan makan bersama nasi lemak atau nasi putih. Baru terasa keenakkan serta rempah ratus yang diperap bersama.. kan kan ?

Harga , murah sangat. Tak lebih RM25 ! Setiap pek ada peha , kepak . dada dan thigh. Nak jadi agen pon boleh . Amatlah dialu-alukan !

Kalau korang tanya aku.. sedap ke tak sedap Ayam Pandan Firmaz ni , jawapan aku ialah.. SEDAP SANGAT ! Aku tak pernah makan ayam sesedap ni ! Maaf , bukan sebab aku dibayar yer ! Kalau tak sedap , aku tak buat langsung. Bukan prinsip aku la nak tipu review terutama bab makanan ! Haa.. Leh try laa..

Camana nak beli atau jadi agen ? Sila hubungi :

Puan Iza : 012 213 5643

Facebook : Iza Razali

Page : Firmaz Food/Ayam Pandan

image

5 ulasan:

  1. pernah rasa sebelum ni tapi jenama lain.. yang ni portion dia besar tak ben?

    BalasPadam
  2. lepas kambing perap..ayam pandan pulak!!!
    dugaan jiwa raga btoi nihh..
    abg bennnn..napa seksa kamiiii..hahahaa

    BalasPadam
  3. Wow! nampak sedap.. Di sabah ada tak?

    BalasPadam
  4. Ayam pandan firmaz memang Sedap!

    Tak percaya? Cubalah 😄👍

    Boleh juga WhatsApp 01132371048 untuk dapatkan stok ayam pandan firmaz bagi yang duduk berdekatan Bandar seri putra, bangi dan kawasan seminar.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009