Aariz Iman , sebulan sudah dia !

 

image

Masih belum detect lagi ikut muka sapa si tecik ni ! Tapi dari raut wajah , garang jeeee si adik ni ha ! Dan warna kulit pun semakin berubah..

Hurmm…

image

Suntikan sebulan nanti , gi amik kat Kelantan jer memandangkan Ahad ni nak balik Kelantan tapi aku tak dapat teman gi suntik sebab kena gi Phuket. Hurmm..

Sapa nak jaga dia nanti eh ? Hurmm.. masih dalam teka teki !

8 ulasan:

  1. Asalam...comelnya Aariz Iman...namapun terbaik ni Bro Ben..dah pandai senyum..

    BalasPadam
  2. tapi muka macam familar.
    bila besar sikit nanti mesti handsome nih ...

    BalasPadam
  3. comelnya.. windu bdk comel ni.. sedap cium bau baby..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.