Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 6 Oktober 2016

Aariz Iman , sebulan sudah dia !

 

image

Masih belum detect lagi ikut muka sapa si tecik ni ! Tapi dari raut wajah , garang jeeee si adik ni ha ! Dan warna kulit pun semakin berubah..

Hurmm…

image

Suntikan sebulan nanti , gi amik kat Kelantan jer memandangkan Ahad ni nak balik Kelantan tapi aku tak dapat teman gi suntik sebab kena gi Phuket. Hurmm..

Sapa nak jaga dia nanti eh ? Hurmm.. masih dalam teka teki !

8 komen :

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

Cpt jer..muka pun dh lain..

Etuza Etuza berkata... [Reply to comment]

Asalam...comelnya Aariz Iman...namapun terbaik ni Bro Ben..dah pandai senyum..

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

tapi muka macam familar.
bila besar sikit nanti mesti handsome nih ...

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Muka tok dia sebijik

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

comelnya.. windu bdk comel ni.. sedap cium bau baby..

Rosniena berkata... [Reply to comment]

tahniah!!cute baby

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Comelnyer dia

Cheetah berkata... [Reply to comment]

alololo comeynya!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI