Akhirnya , Zahra menerima kehadiran Aariz !

 

Kerap aku tanya Zahra.. ni sapa ? Dia mencebik. Dia menjeling. Dia wat dek ! Namun aku yang tau perangai anak no 2 ni , yang serupa cam aku .. aku rileks dulu. Jangan paksa dia. Nanti nanti dia terima la tu.

Dan kebelakangan ni , dia tak menjerit dah bila tengok aku dukung Aariz.

“ Zahra.. mana baby ? “. Soal aku.

“ Baby Aariz laa… “. Jawab dia .

“ Daddy bagi kat auntie eh , baby Aariz. “ . Soal aku lagi dan disusuli dengan tangisan serta pukulan dari dia. Huhuh.. Sayang dah dia ngan adik dia ni..

image

Qhaliff dan Zahra , masing masing jaga adik dia ni haa.. Tak kasi orang tak dikenali usik atau pegang. Memang dia marah. Huhuhuh..  Lega aku aih.. dua dua leh harap kalau adik dia teriak. Mai kasi tau pastu sambung tengok Ultraman ! Adeh..

4 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.