Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 5 Oktober 2016

Akhirnya , Zahra potong rambut !

 

Lega mata memandang.. Hahaha.. Ikutkan nak kasi kerinting je tapi .. hurmm.. malas nak menunggu ! Hahaha… Maka , aku suruh gunting pendek je.. paras leher , ok dah !

Gi Alamanda.. selepas makan dan buang air besar dengan banyak sekali , Zahra bersetuju untuk gunting rambut. Risau gak aku memula memandangkan sejarah abang dia.. jadi Tarzan Malaya kat Alamanda , satu tika dulu..

Tapi keajabian berlaku. Zahra seperti wanita dewasa.. tenang je dia ! Hahahaha.. Rela je asalkan cantik ! Gitulah seolah olah mata dia membisik ke mata aku sewaktu mata kami bertembung ! Hahaha..

image

Rambut sebelum dipotong.. Gi salon , bayar RM33 ! Bapak dia gunting kedai biasa jer.. Baru RM10.. Huhu…

Dan… tadaaa !

image

Pendek ? Haahaha.. baru nampak kepala kecik dia ! Lega gueee ! Si abang ? Aku panggil nak gunting.. dia larik jauh jauh dan akhirnya dia berak banyak banyak ! Terlepas dia dari gunting rambut. Sekali lagi rambut dia terselamat dari dibotakkan !

3 komen :

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

alar..
awat pendek sgt.
comel apa rmbut sebelum ni..
haha.ini rambut halmet ni

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Lega daddy ye, rambut pendek senang nak jaga

Nadiah berkata... [Reply to comment]

Zahra sgt comel berambut panjang..... tapi takpe la potong pendek still cute.... 😍😍😍

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI