Bekerja keras sebelum bulan Disember ! - BEN ASHAARI

Bekerja keras sebelum bulan Disember !

 

Aku ada sebulan lebih lagi.. pastu aku punya masa lapang ini akan jadi terhad.. sangat terhad ! Kembali jadi suri rumah sepenuh masa dan tiada lagi kebebasan masa seperti sekarang..

Pagi.. Morning Walk

image

Gym.. kardio dan training biasa biasa je..

image

Petang.. Jogging dan malam.. gym lagi ! Lepak ? Takda kot.. heeee.. Tak sempat nak melepak bersama kawan kawan kecuali bila ada event..

image

Bulan 12 nanti.. wife masuk kerja.. aku tak leh dah nak buat semua ni.. kecuali belah malam jer ! Tu je masa yang ada untuk aku atau aku kena jadualkan semula dengan lebih teratur tapi padat !

Aku kena kekalkan badan gini.. atau.. hurmm..

3 ulasan:

  1. Atau.... Kembali membulat... Hihihiii

    BalasPadam
  2. oo patutla nak sebelum disember.

    BalasPadam
  3. pergh bro ben..mmg hargai betul masa terluang..

    mmg sado blik la..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.