Best rupanya berdetox ni ! - BEN ASHAARI

Best rupanya berdetox ni !

 

Semalam , rasa terseksa sebab tak dapat nasi ! Nak ayam.. nak ikan.. nak protein dan apa juga la yang boleh mengenyangkan ! Takkan  kenyang minum air gini serta makan salad je ! Arghhh..

image

Pastu makan malam , gi gym jap pastu berenang ! Confirm lapar pastu kan ? Ok.. balik bilik.. update blog.. pastu terlena.. Lapar ? Hurm.. tipu la tak kan ? Tapi yang pastinya , aku tidur nyenyak.. dan bangun awal ! Tak perlu alarm dah untuk bangun subuh ! Sebelum subuh aku jaga dah ! Huhuhu..

Dan ni paling best ! Aku bangun , takda dah menguap dan sebagainya.. Segar ! Tak sabar nak mulakan hari baru dan nak rasa ‘sarapan pagi ‘ dan ‘ makan tengahari ! Aku nak tau apa menu kitorang..

Hahahaha..

Terkejut bila tengok ! Hahahaha..

Yang bawah ni , sarapan pagi..

image

Dan yang bawah ni , makan tengahari !

image

Waahhh.. dah tak rasa nak makan megi , KFC , burger.. apa saja makanan yang tidak menyihatkan ! Sebab apa ? Sebab badan rasa ringan.. perut tak padat tapi kenyang ! Tau camana rasa bila gitu ?? Rasa nyaman sungguh !

Tak caya ? Cuba la try.. buat la 2-3 hari.. Google je minuman detox ni.. Cam yang ni ada ginger , timun , seleri dan lemon ! Fuh… best siut !

2 ulasan:

  1. wahh dah jeles nya dapat ber'detox'.. walaupun mkn sayur je tu..tp mesti best sekali skali berdetox dengan cara yang betul..

    BalasPadam
  2. mmg ada beza la balik nanti. confirm!!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.