Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 10 Oktober 2016

Selamat tinggal sayangku..

 

Uhuk.. cedey ! Setiap kali dapat baby , mesti aku ada outstation ! Seolah olah kasi peluang untuk aku rehatkan minda sebelum bermula tugasan sebagai suri rumah sepenuhnya ! Huhuhuh..

Qhaliff dulu , gi Paris. Zahra gi mana eh.. Korea kot ? Dan Aariz , aku kena g Phuket. Masing masing punya misi tersendiri. Misi kali ni menarik ! Sebab tu aku nak gi.. Lagi pun dekat jer. 4 hari 3 malam jer. Mesti cepat je masa berlalu. InshaAllah.

image

Keletah dua orang ni yang akan aku rindukan sangat sangat ! Si Zahra mulut cam makcik makcik sangat ! Ada jer jawapan dia bila suruh dia buat kerja..

Si Qhaliff dah memang lagak abang. Kalau suruh buat kerja , dah pandai membebel ! Membebel jangan kacau dia .. Zahra la kena kacau.. huhu..

Aariz.. hurmm… ni asik kena dukung jer. Kalau dukung , dia senyap. Letak kat tilam , teriak ! Huhuhuh..

image

Mak diorang ? Mak diorang , aku tunggu abis pantang je ! Hahahaha.. takda la..mak dia , tu.. tunggu la aku kat sana. Mesti nanti aku buat sajak rindu merindu.. hahaha.. Auw.. Mesti la rindu kan ? Tapi demi mencari duit untuk bayar GST dan petrol , aku kena bekerja keras.. Huhuhuh.

Hari ni , aku akan balik ke KL seorang diri. Esok berlepas ke Phuket dengan rakan rakan dari KBBA9. Satu lagi kejayaan untuk team aku dan juga aku kerana berjaya deal satu trip ke luar negara , berkumpulan.. segalanya ditaja !

Best jadi blogger kan ?

Ma

7 komen :

EjamOthman berkata... [Reply to comment]

Selamat berehat sementara untuk produktiviti yang lebih lagi nanti.
Anak2 faham dah daddy pergi work untuk menjana ekonomi negara :)

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

semoga semua urusan dipermudahkan

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

best dan i is jeles orang yang nk g phuket tu. xpe. nak g seoul n perth plsssssssssssssss. hahaha

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Sedih tinggal bini x habaq

Cikk Mimin berkata... [Reply to comment]

comelnya aariz.. wahhh.. somtam. dapnyerr

renie cenderahati berkata... [Reply to comment]

Hidup ini penuh dengan cabaran, adalah yang terbaik untuk kita hidup kehidupan kita sepenuhnya. Janga lupa juga menghabiskan lebih banyak masa bersama-sama dengan keluarga.

RenownGift

Safiyah berkata... [Reply to comment]

ni namanye rezeki anak2 (^_^) No worries.. sat je tu Zahra majuk.. nnt dah jmpe ok le tu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI