Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 2 Oktober 2016

Zahra dah mula menerima adiknya ?

 

Aku dukung.. Zahra memandang aku dengan wajah yang.. tiada perasaan. Apakah dia dah tak kisah lagi dengan aku ? Atau dia dah redha ? Atau.. dia memang tau aku sayangkan dia.. al maklumlah , anak perempuan.. kan kan ? Satu satunya anak perempuan gitu..

image

Saja aku provoke dia. Dia tenang jer. Dia sekadar mintak susu botol jer. Hehehehe.. Camana aku ‘jinakkan’ dia ? Huhuh.. Mudah jer.. Masa dukung tu , suruh abang dia kiss adik dia… Pastu puji abang dia. Si Zahra pasti akan terasa… Kemudian mintak Zahra buat jugak.. Memang dia akan liat.. tapi buatlah kerap. Lama lama dia akan lembut hati. Bila dah kiss adik dia , dia akan buang ego dia tu.. InshaAllah.

Aku tak rasa sebab dia perempuan dan adik dia lelaki , maka dia terancam. Anak kedua memang gitu. Memang terasa terancam bila ada adik baru terutama jarak hampir rapat. Si abang lagi suka… ada geng baru untuk bermain.

Tapi perasaan tu sekejap jer. Bila dah ok , si Zahra akan jadi kakak yang garang tapi penyayang.. cam bapak dia la ! Hehehehe..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI