Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 21 Oktober 2016

Zahra menagih kasih sayang..

 

Hurm.. sian dia. Aku tau , dia cuba menarik perhatian aku. Saja kasi aku marah pastu dia cuba memujuknya. Dan best part , pastu dia buat balik ! Arghhh..

image

Bila tengok dia buat muka seposen ni , teringat terus aku pada si Puss in the boots. Huhhh… terus jadi kesian tapi aku kena pura pura keras atau diorang tak takut dengan aku ..

Persoalannya , perlu ke kasi diorang takut ? Haih.. serba salah aku kekadang. Tak marah , aku risau nanti diorang jadikan semua benda bahan kajian. Yang menakutkan aku ialah andai berlaku di luar pantauan aku !

image

Qhaliff dah ok skit.. Mungkin faktor kematangan juga perlu diambil kira. Yer , aku kena sabar skit dengan Zahra. Satu satunya anak perempuan dan perlu aku jaga dengan lebih. Kang kalau dia keras hati cam aku di zaman muda , sakit gak aku ! Huhuhuh..

Hurm… kaki bodek dia skang ni. Aku tahu ! Aku nak bawak diorang berjalan la minggu depan. Gi Legoland mungkin ? Huhuh..

2 komen :

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

ala besnya legoland. bak tiket sunway pls. ekekeke #takberhentiberharap. kihkih

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Legoland mmg best...syurga taman anak2 dengan ibu dan ayah...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI