Benarkah pipi tembam wanita itu anugerah yang sangat comel ?

 

Hurmm.. aku pandang pipi wife aku. Teringat sewaktu mula berkenalan dulu.. Memang nampak dah unsur unsur yang pipi tu bakal subur bila dah jadi isteri dan beranak pinak ! Hehehehe..

Tapi apakah lelaki suka perempuan berpipi tembam ni ??? Apakah pipi tembam itu tandanya dia seorang yang berisi ?? Apakah pipi cengkung itu tandanya lebih cun ??

image

Bagi aku laa.. semua tu terpulang pada pembawakan wanita tu sendiri. Tembam atau cengkung , ok je bagi aku.. yang penting perangai tuuu.. perangai tu yang buat nampak comel ! Haaa.. Kalau tembam perangai cam .. hurmm.. payah gak kan ?

Tapi memang betul la.. aku terima kebenarannya.. Perempuan berpipi tembam ni memang comel. Tapi jangan la tembam sangat eh.. Kasi cover skit skit.. Kang kata comel sangat , ada yang terus gi Secret Recepi dan beli kek ! Balun sampai pipi tembam ! Kang kannnggg.. jadi cam yang macam di bawah ni ! Haaaa.. ada yang tuduh nanti sorok makanan kat pipi tu haaa ! Tak kena haruuu.. hahaha ..

image

Tahniah pada mereka yang berpipi tembam… hahahaha.. Aku nak pipi tembam tapi tak pe la.. tunggu usia 55 la nanti.. Aku baru je dah rasa ketembaman pipi.. dan tak sesuai dengan aku.. Hahahaha..

9 ulasan:

  1. Pendapat masing-masing..ada yang tak suka pipi berisi..sebab muka tu macam kesimpulan keseluruhan badan..kalau pipi tembam gemukssss la tu..tu yang masing2 nak v shape..yang penting sentiasa mensyukuri nikmat..amin..

    BalasPadam
  2. Tahniah Zila ada pipi tembam hahahah

    BalasPadam
  3. Pasni ramai nak make up tembam kan pipi
    Tak yah shading dah bagai
    Hahaa

    BalasPadam
  4. Pasni ramai nak make up tembam kan pipi
    Tak yah shading dah bagai
    Hahaa

    BalasPadam
  5. pipi temban yang comel...suka suka..

    BalasPadam
  6. org kata muka tembam dalam kamera ja. bila jumpa live, x tembam sgt. ok la.. nak p cari kek. hahahah

    BalasPadam
  7. Tapi macam tak suka pun ada bila pipi tembab, tambah2 org yg bila brt naik pipi yg nampk dulu, pdhl badan nmpk mantain je, ha kalau mcm ni memang sakit.. rasa nak je potong pipi ni sbb org ingt kita gemuk bila tgk gmbr pipi tembam tapi sebenarya badan tak...hahahah

    BalasPadam
  8. hahahaa..realiti yang tembam2 tu comel..walaupun tang pipi je

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI