Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 11 November 2016

Berjaya buat Qhaliff tak pakai diapers dah !

 

image

4 tahun dah dia. Dia putus susu ketika usia 3 tahun. Berebut gak la ngan Zahra masa tu. Nak kasi putus , memang payah dia. Dia seolah jatuh cinta ngan susu ibu. Hahahaha.. Akhirnya dia leh fikir sendiri.. dia kata kasi Zahra jer..

Diapers ni , memang susah gak. Hari hari kena cakap ngan dia. Bagitau dia yang sepupu kesayangan dia pun dah tak pakai diapers. Kena tunjuk contoh seseorang untuk kasi dia segan..

Ngan aku , tak jalan sebenarnya. Kena mak dia gak cakap baru jalan. Dan baru baru ni , wife mesej kat aku kasi tau yang Qhaliff tak pakai dah ! Wah , aku terkejut ! Ketika tu aku ada kerja luar. Tak sabar nak balik rumah dan tengok sendiri.

Yer.. dia sendiri bangga tak pakai diapers. Katanya dia dah besar dan sama macam abang Ammar.. Huhuhuh.. Lega dah aku. Jimat dah skit. Kalau tak , letih gak nak beli sampai 3 bungkus diapers setiap minggu.. Huhuhu..

2 komen :

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

Nampak gaya susah nk bg anak xpakai pampers lagi..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..abang Qhaliff kan dah besar...inshaAllah boleh..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI