BERSIH 5.1.1 !

 

Hurm.. dalam perjalanan aku nak pergi kerja. Wife antar gambar ! Tersenyum aku. Anak anak aku join BERSIH dah ! Tapi kenapa tanpa aku ??? Kenapa bila aku di rumah , mereka SEPAH segala apa yang ada ! Apakah mereka tak risau aku bertukar jadi GABAN atau super hero yang sewaktu dengannya ???

Diketuai oleh abangnya yang berbaju kuning itu , sambutan hangat yang diterima untuk memBERSIHkan rumah ! Diluar jangkaan sama sekali. Rajin tetiba ni !!

image

image

Dan ianya berlaku sendiri ketika aku keluar gi kerja. Diorang boring takda aku. Haahaha. Kalau aku ada , macam macam diorang mintak.. atau buli aku ! Ngan mak diorang , tarak berani wooo !

Sekali lagi berlaku..

Aku keluar je dari rumah… diorang amik buku dan.. Hurmmm..

image

7 ulasan:

  1. Alhamdulillah..bersih yang betul2 bersih ni..,terbaiklah..

    BalasPadam
  2. Bersih akan bersih jika tiada dana dari negara luar tuan. Yang penting bersihkan dulu hati kita yg kotor dengan dosa.

    BalasPadam
  3. WAH TERBAIK LAH GENG BERSIH... HUUUUUU.... LEPAS NI AYAH P KERJA SELALU LAH

    BalasPadam
  4. owh.. well behave & good attitude. baguih!

    BalasPadam
  5. @Hafiz Sueib duit dana je tuan nampak? duit berbilion.. 1MDB.. GST.. Kapal selam, lembu dan byk lagi.. tak perasan ke?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.